Dilabel seperti pelacur tua “Mc Gregor”

Post 311: Dilabel seperti pelacur tua “Mc Gregor”

Pengurus Khabib Nurmagomedov dan Justin Gaethje hari ini mengeluarkan satu kenyataan yang agak panas dimana mereka melabelkan Conor McGregor dilabel sebagai ‘pelacur tua’. Atlet sukan mempertahankan diri Ireland itu mengumumkan persaraannya daripada UFC menerusi kenyataan di media sosial, minggu lalu.

Keputusan itu kerana berasakan sukan berkenaan tidak lagi mengujakannya. Ini adalah kali ketiga dalam tempoh empat tahun dia mengumumkan persaraannya. Mengulas mengenai persaraan McGregor, pengurus Khabib, Ali Abdelaziz, berkata atlet berusia 31 tahun itu tidak ubah seperti ‘pelacur tua’. Ali berkata, ” Conor hanya mahu mendapatkan perhatian. Ini adalah hukuman di atas sikap buruknya “.

Gaethje menggantikan Khabib bagi bertarung dengan Tony Ferguson dan melakukan kejutan menewasksan lawannya itu. Keputusan itu menyaksikan Gaethje akan berdepan Khabib bagi perebutan gelaran Russia Lightweight.

“Ketika ini, dia perlu bertenang. Pergi berlawan dengan Tony Ferguson, sibukkan diri dan kekal aktif. Pergilah berlawan dengan Jorge Masvidal, saya mahu lihat ada aktiviti,” katanya kepada TMZ Sports.

Sumber: Berita Harian dan AGENSI 15 Jun 2020

  1. Kupasan ini dibuat berdasarkan sumber media luar negara/ dalam negara yang diiktiraf. Pihak kami tidak bertanggungjawab atas pemahaman dan tafsiran individu lain yang membacanya. Sumber dan tarikh disediakan untuk memudahkan warganet merujuk sumber asal.
  2. Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kas

Leave a Comment